niedziela, 24 sierpnia 2014

THE BODY SHOP MASŁO DO CIAŁA

Zawsze byłam na bakier z balsamowaniem ciała, czyste lenistwo moja skóra do suchych ,aż tak nie należy, ale odrobina nawilżenia to by jej się przydała :) W moim zbiorze można natknąć się na jakiś balsam, ale nie bardzo mi do ich używania :/ stoją i się kurzą, czekają aż po nie sięgnę :)  
Wszystko się zmieniło dzięki masełku do ciała z TBS papaja ,było to moje pierwsze masełko kupione w tym sklepie, bodajże w dzień wyprzedaży za cenę 8£ wraz z żelem o tym samym zapachu. 



Na początku nie mogłam się przyzwyczaić do takiej formy ,zbitej masy, myślałam ze będzie problem, a tu niespodzianka pod wpływem ciepła dłoni łatwo się nabierało i rozprowadzało masełko po ciele. Ja lubię je nakładać zaraz po prysznicu taka ciepła i z lekko mokrą skórą ,wtedy aplikacja jest dużo łatwiejsza i przyjemniejsza .


Jak widać moje już sięga dna, ale na pewno na tym jednym się nie skończy, chce jeszcze :)


Masełko jest zamknięte w plastykowym pojemniczku ,bardzo łatwo się odkręca jak i zakręca, w środku  znajdujemy 200 ml produktu 


Producent obiecuje nam 24 h nawilżenie i o dziwo ja się z tym zgadzam ,nawet jest dłuższe, a stwierdzam to po tym ,ze jak biorę prysznic następnego dnia ,moja skóra jest taka ślizga, tak jak bym zmywała to masełko, ręka sunie i się ślizga po ciele, po paru chwilach to uczucie już znika czyli masełko towarzyszy nam przez cały dzień dając uczucie miękkiej nawilżonej skóry, dla mnie jest to uczucie takiego płaszczyka ochronnego :)
Zapach utrzymuje się parę godzin, później znika ,nie niweluje z naszymi perfumami to zdecydowanie na plus, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy na skórze i co najważniejsze super je nawilża . 


Polecam wszystkim wypróbowanie masełka z THE BODY SHOP nie koniecznie tej wersji zapachowej, jest bardzo duża gama zapachowa do wyboru, na pewno każda znajdzie coś dla siebie .
Jedyny minus tego produktu to cena jest zdecydowanie za wysoka 13£ ( 65zl ), bardzo często są w promocji ,więc proponuje kupić na zapas kilka :) 
Polecam zapisanie się do newsletter ,bardzo często wysyłają kody promocyjne na różne produkty, nic tylko kupować :) 

A jak wasze odczucia co do masełek TBS macie swoje ulubione zapachy ??
Pozdrawiam M.

10 komentarzy:

  1. To ja jestem chyba dziwadłem, bo mi żaden ich zapach nie podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy wiesz że na ebay są te masła nawet juz pk 4 funty z darmową wysyłka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ebay to jest wszystko :) majątek tam można stracić lepiej nie wchodzić
      :)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam od nich jakieś masło i chyba teraz znowu się skuszę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy żadnego masła z TBS, bo w pobliżu nie ma żadnego sklepu stacjonarnego z tymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak tylko większych miastach :( ja tez w Polsce nie miałam do czynienia z ta firma od nie dawna tutaj :)

      Usuń
  5. Lubię masła z TBS jednak nie zwykle sięgam po nie zimą i jesienią ;-) ulubionego zapachu nie mam a wybór jest ogromny więc za każdym razem sięgam po inne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle wersji zapachowych ze zawsze sie sięga po inne tak jak ich żele pod prysznic :)

      Usuń