piątek, 1 sierpnia 2014

Kolejny bubel

    
     Ostatnio przyciągam buble :/ mam za sobą piankę z Nivea, która obfitowała wielki wysyp pryszczy a tu kolejny kosmetyk ,który robi mi  krzywdę :/ a mowa o B.Pure Micellar Water



B.Pure kupiłam w drogerii Superdrug  normalna cena to 4.99£ wcale nie mało jak za 150ml :/ ja dałam jak dobrze pamiętam 2,47£ był w promocji.
Skuszona promocja i tym ze kończył się mój z Loreal wiec chciałam wypróbować nie znana mi firmę.
Szybko się przekonałam ze to był błąd :/ moje pierwsze odczucie było całkiem dobre. Aplikacja była bardzo przyjemna,dozowało się jak krople, tyle ile płynu potrzebowaliśmy tyle sobie zaaplikowaliśmy :) Dawal rade z moim lekkim makijażem ,ale jak już był mocniejszy to już zaczynały się schody :/ Najgorsze było zmywanie tuszu do rzęs katorga, a jak jeszcze płyn dostał się do oczu to podrażnienie gwarantowane i takie właśnie wystąpiło u mnie woda dostała się do oczu piekło nieziemsko ,oczy były czerwone ,rano jak się budziłam to miałam posklejane powieki i suche w kącikach MASAKRA 


Jak później dostrzegłam na opakowaniu było ostrzeżenie od producenta : żeby unikać kontaktu z oczami ZE CO PROSZĘ to jak mam zmyć makijaż który składa się tez z pomalowanych rzęs kupić następny produkt jakieś żarty. Kupując wodę micelarna ma mi służyć do pełnego zmycia makijażu a nie części 

                 Tu mamy ostrzeżenie od producenta 

 Skład w którym wchodzi extrakt z ogórka i to chyba on jest winowajca mojego podrażnienia

 Producent pisze się, że jest to produkt 3w1. Jego zadaniem ma być: oczyszczanie, tonowanie i odświeżenie. 


Podsumowując nie polecam tego produktu osobom o wrażliwych oczach :/
Nie wiem czy go wykończę czy będzie stał i siadał na nim kurz ,może w formie toniku omijając okolice oczu jakoś go przetrawię :)

Miałyście do czynienia z tym gagatkiem?? 
Macie swoje ulubione wody Micelarne ??

Pozdrawiam M.

27 komentarzy:

  1. Ale bubel ci się trafił... U mnie niezmiennie rządzi micel BeBeauty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny :/ żałuje ze będąc w PL nie kupiłam sobie go :/

      Usuń
  2. też ostatnio przyglądałam się temu produktowi jednak przypomniało mi się, że gdzieś czytałam, że nie jest on najlepszy tak więc się na niego nie skusiłam i bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś szczęście :) Nie polecam go

      Usuń
  3. Miałam go okropny pół butelki wysłałam piekła skóra mnie nie miłosiernie a smak okropny gorzki

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj biedulka://// nie miałam go.....

    Mój ulubiony to oczywisćie z Biedry!!! ostatnio jak byłam w Pl kupiłam 2 opakowania po 400ml!!! i jeden w trakcie podrózy całkowicie mi się wylał:(((( myślałam że sie popłacze:(((( jak nie mam pod ręką płynu micel z biedry to siegam bo Garnierowski też jest dobry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nie polecam próbować szkoda kasy :/ Nie wiem czemu nie wzięłam tego z Biedry teraz żałuje, ale na następny rok będzie mój :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Z Garniera jest dobry i ta buuutla ogromniasta :)

      Usuń
  6. Ale bubel, dobrze że go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio nad nim myślałam , dobrze że nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. A miałam się skusić, dobrze, że tego nie zrobiłam. Ogólnie ta firma jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze nie wart nawet 1£ Ogólnie strasznie drogie maja kosmetyki w swojej ofercie :/

      Usuń
  9. W ogóle nie mogę używać nic z Nivea, kompletnie mi nie służy, zawsze mi zostawia jakiś gratis. Yhhh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest produkt z Nivea!!?? To jest firma B.PURE dostępna w UK

      Usuń
  10. Nie jestem fanką miceli, ale mogę Ci polecić Ziaja Med Płyn Micelarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dostępny dla mnie ;/ chyba przy następnym urlopie w Polsce na liste do zakupu :)

      Usuń
    2. Swój kupiłam na eBayu. Generalnie dużo kosmetyków kupuje w sklepach internetowych z polskimi kosmetykami. Tych w Anglii nie brakuje.

      Usuń
    3. Masz taki sprawdzony sklep internetowy który możesz polecić?

      Usuń
    4. http://www.irys.co.uk/ Mają bardzo dobre ceny, ale wybór nie jest zbyt szeroki, dość długo czeka się na paczkę (ok. tygodnia), albo akurat miałam takie szczęście.
      http://www.m-shop.eu/ Mają dobre ceny, bardzo szeroki asortyment, a czasami organizują świetne promocje.
      Kupowałam jeszcze w http://www.sloneczko.co.uk/, ale ceny są dość wysokie i koszt wysyłki jest drogi, także Słoneczka nie polecam.

      Usuń
  11. Słyszałam że ta woda strasznie szczypie w oczy i twoja opinia po raz kolejny to potwierdziła. Będę omijała go szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety i to strasznie szczypie :/ szkoda ze ja wcześniej na notkę o nim nie wpadłam

      Usuń
  12. Też go miałam, ale już nigdy ponownie do niego nie wróciłam...

    OdpowiedzUsuń