sobota, 6 grudnia 2014

6 GRUDNIA MIKOŁAJKI

Hej w końcu nadszedł ten dzień :) Dzień akcji mikołajkowe prezenty dla blogerek mieszkających w UK :) do mnie doszła paczka tydzień temu wiec musiałam się nie źle gimnastykować żeby jej wcześniej nie otworzyć, schowałam ja w szafie i czekała na ten dzień :) Byłam strasznie podekscytowana zawartością jak i tym ze to pierwszy mój taki prezent od drugiej prawie wcale nie znanej mi osoby :)  Monia jeszcze raz dziękuje za prezent :) <3
O to moja paczka :) robiona przez blogowy świat http://blogowyswiat.blogspot.co.uk/




 Kontrola przy otwieraniu musiała być :)





Tyle dobroci i wszystkie dla mnie :) z firma Lush nie miałam do czynienia wiec milo mi będzie testowac tak cudnie pachnące nowości :) muszę teraz odpajeczyc moja wannę :) :)

Mam nadzieje ze inne blogerki są tez tak zadowolone jak ja z całej akcji jak i prezentów :)
Juz nie długo spróbuje zrobic dla was podsumowanie calej akcji mikołajkowej

                                                   Pozdrawiam M.

12 komentarzy:

  1. Super prezenty!!!! ja jeszcze nic nie miałam z Lusha i strasznie jestem ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prezenty i miły kontroler. :) Tego Lusha zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty :) uwielbiam Lusha , zwłaszcza kule do kąpieli :) na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że prezent przypadł Ci do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że prezent przypadł Ci do gustu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak czekamy na podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super prezenty :D:D Lush uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudenka podostawalas. U mnie bylo podobnie, tylko ze ja dostalam paczke z prezentami, ktore otworzylam przed Mikolajkami... Ups

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam w Nowym Roku ;)
    Nominowałam Cie do Liebster Blog Award.
    Mam nadzieję, że weżniesz udział w zabawie. Szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń