sobota, 15 listopada 2014

Przypomnienie o akcji mikołajkowej dla uczestniczek

Akcja Mikołajkowa poszła bardzo sprawnie :) zgłosiło się nas 8 wiec każda dziewczyna miała parę. Byłoby nas więcej, ale kilka dziewczyn zrezygnowało,ale mam nadzieje, ze zobaczą podsumowanie naszej zabawy i za rok zgłosi się nas więcej. 

Takie male przypomnienie dla uczestniczek:
1.Dziewczyny  pamiętajcie ze paczki musza doisc przed Mikołajem czyli przed 6 grudnia
2.Nie zapomnijcie zrobić zdjęć paczek i wysłać mi na email  monia170@vp.pl
3.Paczki otwieramy w dzień 6 grudnia i  chwalimy się na swoim blogu zawartością 
Mam nadzieje ze wszystkie będziecie zadowolone :) Ja czekam z niecierpliwością na ten dzień i na wasze posty z prezentami :) 
                       Pozdrawiam wszystkie z osobna :*


2 komentarze:

  1. Oj pamietam pamiętam:) i nawet mam juz kupione kilka podarunków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczna paczke dostalam :))) wicj na moim blogu xxx

    OdpowiedzUsuń